logo

Jumis My Assistant — katra darbinieka personīgais asistents!

Ieskats, kā Jumis My assistant var palīdzēt tavā ikdienas darbā

Digitālās algu kartītes!

Algu kartītes vienmēr ērti pieejamas gan datorā, gan tālrunī. Taupām resursus — algu kartītes nav jādrukā, tās pieejamas digitāli.

Čeku, kvīšu u.c. izdevumu dokumentu digitalizēšana un iesniegšana

Izdevumu dokumentu (čeki, rēķini utt.) skenēšana nodrošina automātisko datu nolasīšanu un to nosūtīšanu grāmatvedim risinājumā Jumis Finance.

Atvaļinājumu pieteikumi

  • Darbinieks – atvaļinājumu pieteikšana elektroniski
  • Vadītājs – pieteikumu saņemšana, pārskatīšana un apstiprināšana/atteikšana
  • HR vadītājs un grāmatvedis – pieteikumu automātiska reģistrēšana risinājumā Jumis People+ uzreiz pēc vadītāja apstiprinājuma

Darba laika uzskaite

Laika uzskaites lapa ļaus ievadīt un pārskatīt nostrādātās stundas pa dienām un mēnešiem, kā arī atvaļinājuma un citu izmaiņu laikus. Šī funkcija drīzumā būs pieejama lietotājiem.

Jumis My assistant viss nepieciešamais darbiniekam vienuviet!

Izmēģināt

Biežāk uzdotie jautājumi

Kāda ir Jumis Pašapkalpošanās portāla adrese?
Kāda funkcionalitāte ir pieejama Jumis Pašapkalpošanās portālā?